Stik Belgique: Lua sleep sack


Baby's maken is één van de specialiteiten in de familie langs de kant van de man des huizes.
De teller staat sinds september op kleinkind nummer 12. Zes jongens en zes meisjes dan nog wel.
Naaien voor kleine baby's vind ik zo leuk, dus een zelfgemaakt cadeau voor kleine Otto rolde vanonder de naaimachine.

En aangezien het nog steeds de maand oktober is en ik deelneem aan Stik Belgique gebruikte  ik opnieuw een patroon van Straight Grain.

 De Lua slaapzak is, samen met het One to hug jasje van Mind the whale, mijn lievelings baby naaipatroon. Je kan verschillende stoffen en kleuren combineren én de afwerking ziet er professioneel uit.




Ik maakte maat 1/2 jaar, aangezien baby's zo snel groeien hebben ze van deze maat het langst geniet.
de buitenstof is katoen. De cactusstof kocht ik bij Spotlight, de zwart wit stof bij De Stoffenmadam en de wafeltjesstof kocht ik over van Kaatjesnaaisels.





 Met de stofresten naaide ik nog een slab en een pamperzak.
Het patroon van de slab komt van De dromenfabriek, ik combineerde opnieuw de zwart wit stof met de cactusprint.



Het patroon van het pamperzakje komt van Madame Zsazsa.




Als je dit ziet, zou je zo toch nog een kindje kopen.
Of toch niet?!






patroon slaapzak: Lua van Straight grain
patroon slab: De dromenfabriek
patroon pamperzakje: Madame zsazsa


Reacties

  1. Ik ga er nu niet meteen nog een kindje voor kopen ;) Maar super leuk setje. Tof die combinatie met de zwart witte stof.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics