Kielo wrap dress...


De Inari Tee dress van Named clothing is mijn favoriete patroon om aan selfish sewing te doen. Ik maakte er al een aantal hier, hier, hier en hier.
Af en toe moet je eens uit je comfortzone komen en k ging dus op zoek naar ander patroon.
Opnieuw bij Named Clothing, en ook dankzij een aantal prachtige Instagramfoto's, kwam de Kielo wrap dress in mijn virtuele winkelmandje terecht.
De jurk heeft iets Japans (dat is toch mijn idee) en ging op zoek naar bijpassende stof.





Ik ging voor een zachte viscose die ik kocht bij Spotlight en me ideaal leek voor deze jurk.

Het knippen kostte me meer tijd dan het in elkaar naaien, geen rits of knopen nodig.
De jurk sluit met een lint (die je eigenlijk vooraan knoopt zag ik na het nemen van de foto's).
Achteraan voorziet de Kielo wrap dress een split, die ik wel hoger zou maken.
Momenteel heb ik nog té weinig bewegingsruimte, ik kan mijn kinderen niet meer volgen, haha.



Ik ben superblij, deze jurk kan ik dragen voor een feest, een wandeling in het park, in huis, lunch....
Veelzijdige jurk dus.




Door de rugnepen sluit de jurk achteraan ook mooi aan.
Love, love, love!
Een nieuw lievelingspatroon?!


stof: Spotlight


Reacties

  1. Prachtig! Ik heb er ook al staan naar loeren naar dat patroon. Misschien dat het er volgende zomer toch eens van komt. Je staat er echt geweldig mee. Wat een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De perfecte combinatie tussen stof en patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Inari ligt hier ook nog om te maken, dringend eens werk van maken.
    En wauw voor deze Kielo, I love it! Staat je ongelooflijk goed, het lijkt mij echt zo'n jurk voor in tropische sferen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zal jij er eentje moeten maken voor jezelf voor je tripje naar Cambodia 😃

      Verwijderen
  4. Die is nu eens echt geweldig schoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Friends,
    Purchase kids garments online Malaysia with extensive variety of items for young men garments, young ladies apparel, infant garments.Kids Clothes Online Malaysia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics