Nena top + maxi skirt


Of dat ze niet genoeg kleren in haar kast heeft hangen?
Ja.
Of dat ze nog wel kleren nodig heeft?
Nee.

Maar het is een verslaving. Naaien voor mijn kindjes is zo ontspannend en geeft zo veel voldoening. 
Toveren met stoffen, daar hou ik van.

Bij toveren hoort goud en glitter. Nog iets waar ik een zwak voor heb.

De Nena top van Kaatjesnaaisels met glitter en goud in een stof van Lotte Martens. 
En een maxirok in een stof van See You at six.

Ik presenteer U een nieuwe outfit!

100% Belgisch!





Voor het voorpand van de top gebruikte ik mijn allerlaatste stukje Loxia, het 
achterpand uit crêpe. Beide stoffen van Lotte Martens en restjes van deze prinsessenjurk.



Gouden paspel werd verwerkt in de armsgaten en achterpand voor nog meer bing bling.
I love it!





Een bijpassende rok om de outfit compleet te maken was uiterst noodzakelijk.
Ik rimpelde hiervoor twee rechthoeken aan elkaar met daarop een elastiek.
'C'est simple comme bonjour', zoals we wel eens zeggen.




Ook deze outfit namen wij mee naar het prachtige Cambodia om te slenteren tussen de eeuwenoude tempels.




Het patroon van de NENA top and dress is nu ook vertaald naar het Engels en om dit te vieren kan je het patroon nu kopen met 10% korting in de shop van Kaatjesnaaisels met de code: INSTAPARTY.

Allen daarheen dus...



stof top: Lotte Martens
stof rok + elastiek: See You At Six


Reacties

  1. Prachtige outfit! Ook helemaal fan van een beetje bling hier! Heb nog altijd wat schrik van die 'rokken met een rare lengte', maar ik moet zeggen, ik vind deze echt magnifiek! En wat een prachtige locatie om foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicky @ mixitmakeit11 september 2017 om 06:07

    Prachtig gebruik van dit restje stof! En Lily is super schattig met die midi lengte voor de rok ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie outfit, perfect gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben dezelfde verslaving en dezelfde zwaktes ;-)... Heel begrijpelijk dat je verliefd bent op deze outfit. Hij is echt wonderschoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics