Inari + Nani Iro = Big Love!


De stof die ik toen gebruikte, een double gauze zit daar voor iets tussen.
Zoooo zacht en van topkwaliteit. Na het vele wassen is de stof nog steeds als nieuw. 
Verkleurt niet, wolt niet op. Top!





Een derde versie (want een tweede maakt ik ook al) naaide ik opnieuw in een double gauze, deze keer in een stof van Nani Iro. Opnieuw zachtheid op mijn lijf.


De pastelkleuren van deze stof vond ik nogal tricky voor mij. Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden. 
Ik kocht deze Nani Iro online bij Julija's shop. Je vindt er een uitgebreide keuze aan Nani Iro stoffen, zowel online als in de bakstenen winkel in Antwerpen.



Het patroon voorziet een split aan beide zijnaden. Het voorpand is iets korter dan het achterpand.
De jurk zit op een uurtje in elkaar, knippen niet inbegrepen. 
Easy peasy!




De mouwboorden worden apart geknipt, je kan hiervoor dus ook een totaal andere stof gebruiken.
Of zoals bij deze Nani Iro, zoek je ergens op je (paneel) stof een mooi bijpassend stuk.


Inari + Nani Iro = Big Love!


patroon: Inari Tee Dress

Reacties

  1. Super mooi! De verschillende hoogte van zoom voor en achter vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je patroon gevonden van nani iro?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics