Nova blog tour


Nova = nieuw!

In het Portugees dan toch.
Iedereen die Straightgrain volgt, weet dat An al een aantal Nova's van onder haar naaimachine liet rollen voordat ze het patroon uittekende. 


Ik koos voor een blouse met zigzagplooien en kapmouwen. 
De plooien zien er ingewikkeld uit, maar dankzij de duidelijke instructie, die we van An gewoon zijn,  niet al te moeilijk. 




De stof kocht ik bij Spotlight, mijn favoriete stoffenshop in Kuala Lumpur.  Mijn Lily staat mooi met zachte kleurtjes.




In het achterpand zijn stolpplooien voorzien, voor de sluiting koos ik een lint uit mijn voorraad. De kleur van het lint vond ik wel passen bij de stof.


Ik naaide er nog een bijpassend shortje bij, hiervoor gebruikte ik de pippa pants. Gratis te downloaden via de blog van Emma & Mona. 

Nova + Pippa = perfect match!




Wij zijn erg blij met Nova! 

Dankjewel An voor de deelname aan de blogtour. xxx









Reacties

  1. Dat stofje lijkt me echt perfect voor een Nova. En die rug... die vind ik zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics